tiistai 5. helmikuuta 2013

Blogitunnustus

Kiitti jjjeenh blogitunnustuksesta!:)  Tehtävänä on kertoa viisi omituisinta tapaa itsestään ja jakaa palkinto 15 muulle inspiroivalle blogille:)

-Oon yleensä semmonen rento persoona, jota ei haittaa vaikka käsiala ois.. noh semmosta kun mun, mut kynsien suhteen oon perfektionisti, jokainen pikkuvirhe ärsyttää.
-Oon kavereiden mukaan aina syömässä, en tiiä onko tää omituinen tapa mussa mut kuitenkin. Tulin muutes just syömästä:D
-Mulla ois tässä vielä yks haaste tekemättä, jossa pitää vaan linkittää 5 blogia, mut arvatkaa et oliko se liian vaikee mulle, koska blogien pitäis olla suhteellisen uusia. Sit niiden 5 blogin sijaan teen haasteen jossa kerron itestäni 5 juttuu ja linkkaan 15 blogia, en ymmärrä tätä mun logiikkaa.
-Aina kun puhun puhelimessa, kävelen ympyrää mun huoneessa:D En tiiä, se on joku ihmeen pakkomielle, en vaan yksinkertaisesti voi istua paikallaan.
-Oon ihan hirveen huono keksimään mitään tämmösiä juttuja, en ees oo varma et kui pitkään jo oon tätäki haastetta tehny, mut voin sanoo et pitkäänD:

Künsii
Sulokynnet
Rakkaus Kynsiin
hymyilevät kynnet

Näköjään tuli haastettua suunnilleen vaan kynsibloggaajia, hups:D

12 kommenttia:

  1. Kiitos tästä :) Koitan lähiaikoina tehdä tämän :)

    VastaaPoista
  2. Kiittelen ja kumartelen, tää on sen verran simppeli että saan ehkä jopa tehtyä:D Oon yleensä vähän huono näissä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mitään:) Mäkin oon todella huono näissä, yleensä semmoset pari tuntia vähintäänkin menee näinki yksinkertaiseen juttuu:D

      Poista
  3. Kiitos, tämä onkin varsinainen "tunnustus" ;D Voisin yrittää tehdäkkin tämän, oli sen verran mielenkiintoinen :D

    VastaaPoista
  4. voisitsää liittyä mun blogiin? liityin sun ;)!

    VastaaPoista
  5. kiitti! ♥ pitäis tääki saada pois alta joten rupean tekemään tätä mahdollisimman pian! :)

    VastaaPoista